Tilaus- ja toimitusehdot

Palveluntarjoaja

Kauneushoitola Tuike tmi / Tuikekauppa
Y-tunnus: 2419932-5

Krouvintie 3
90400 Oulu
info@tuikekauppa.fi
044 272 6653

Päivitetty 1.6.2018

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Tuikekauppa-verkkokaupan välityksellä ostettavien tuotteiden ja lahjakorttien kauppaan Tuikekauppa tmi:n ja kuluttaja-asiakkaan välillä.

Myymme tuotteita vain täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Sinun tulee ilmoittaa toimiva sähköpostiosoite, jotta tilaaminen on mahdollista. Tuotteiden tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta kaikki tilauksen yhteydessä pakollisiksi merkityt tiedot on annettava.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Ilmoitamme ehtojen muutoksista verkkosivuillamme, ja katsomme sinun hyväksyneen uudet ehdot, kun olet asioinut verkkokaupassa niiden muuttumisen jälkeen.

Tilaaminen

Voit tilata tuotteita verkkokaupassa (tuikekauppa.fi) siirtämällä ne ostoskoriin ja vahvistamalla ostoskorin sisältö kassalla. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä tilaus- ja toimitusehdot ja ymmärrät, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.

Tarkistathan tekemäsi tilauksen sisällön huolellisesti ennen tilauksen maksamista. Tilausvahvistus toimitetaan sähköpostitse.

Tuikekauppa pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta, jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme asiasta sinulle erikseen sähköpostitse.

Maksaminen

Maksaminen postitse tilattaessa

Postitettava tilaus maksetaan aina ennakkoon käyttämällä kaupan tarjoamia maksuvaihtoehtoja. Tilaus toimitetaan vasta, kun maksu on kokonaisuudessaan suoritettu. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille, ja verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Checkout

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Yrityksellä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: ainapay.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi jousto.com mash.com/fi webpay.svea.com/fi

Maksaminen noudon yhteydessä

Kun toimitustavaksi on valittu nouto ennakkoon sovitusta paikasta, voit maksaa myös käteisellä tai debit-/credit-kortilla noudon yhteydessä.

Toimitus

Toimitusaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita tai loppuneet varastosta, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan etukäteen verkkokaupassa sekä tapauskohtaisesti sähköpostitse tilauksen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitamme tuotteet aina postipakettina, jossa on seurantatunnus. Voit seurata pakettisi kulkua Postin sivuilla.

Toimituskulut

Tilauksen koosta riippumatta kiinteä toimituskulu on 6,50 €.

Peruutus ja palautus

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus syytä ilmoittamatta.

  • Mikäli tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit tehdä peruutuksen sähköpostitse (info@tuikekauppa.fi).
  • Halutessasi palauttaa tai vaihtaa sinulle jo lähetettyjä tuotteita, kysy tarkempia palautusohjeita.

Voit vaihtaa tai palauttaa osan tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee ehdottomasti olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.

Peruuttamisaika

Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tilaus on vastaanotettu. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetät ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Helpointa on käyttää sivuiltamme löytyvää peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista, vaan voit tehdä ilmoituksen millä tahansa yksiselitteisellä tavalla.

Lähetä tavarat takaisin viivytyksettä saamiesi ohjeiden mukaisesti, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Peruuttamisen kustannukset ja maksun palautus

Vaihdoissa ja palautuksissa maksamme sinulle kaikki saamamme suoritukset, pois lukien alkuperäiset toimituskustannukset, viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen samalla maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu kustannuksia suoritusten palauttamisesta.

Voimme pidättäytyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin.

Reklamaatiot

Tarkistathan viipymättä vastaanottamiesi tuotteiden virheettömyyden ja sen, että toimitus sisältää kaikki tilaamasi tuotteet. Mikäli toimitettu tuote on vahingoittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, voit tehdä siitä reklamaation Postille.

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Tuikekaupalla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Tuikekauppa vastaa tuotteen virheestä kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa.

Riitatilanteiden ratkaisu

Mikäli osapuolten välille syntyy tästä sopimuksesta tai sen soveltamisesta erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Oulun käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Päivitetty 1.6.2018

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Tuikekauppa-verkkokaupan välityksellä ostettavien tuotteiden ja lahjakorttien kauppaan Tuikekauppa tmi:n ja yrittäjäasiakkaan välillä.

Myymme tuotteita yrityksille vain Suomeen. Sinun tulee ilmoittaa toimiva sähköpostiosoite, jotta tilaaminen on mahdollista. Tuotteiden tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta kaikki tilauksen yhteydessä pakollisiksi merkityt tiedot on annettava.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Ilmoitamme ehtojen muutoksista verkkosivuillamme, ja katsomme sinun hyväksyneen uudet ehdot, kun olet asioinut verkkokaupassa niiden muuttumisen jälkeen.

Tilaaminen

Osa myymistämme tuotteista näkyy vain yrittäjäasiakkaille, jotka ovat suorittaneet Kauneushoitola Tuikkeen koulutuksen. Näet nämä tuotteet kirjautumalla sisään verkkokauppaan sen jälkeen, kun käyttäjätilisi ryhmä on asetettu ripsiammattilaiseksi. Yrityskaupan tuotteiden hinnat esitetään ilman arvonlisäveroa.

Voit tilata tuotteita verkkokaupassa (tuikekauppa.fi) siirtämällä ne ostoskoriin ja vahvistamalla ostoskorin sisältö kassalla. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä tilaus- ja toimitusehdot ja ymmärrät, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.

Tarkistathan tekemäsi tilauksen sisällön huolellisesti ennen tilauksen maksamista. Tilausvahvistus toimitetaan sähköpostitse.

Tuikekauppa pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta, jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme asiasta sinulle erikseen sähköpostitse.

Maksaminen

Maksaminen postitse tilattaessa

Postitettava tilaus maksetaan aina ennakkoon käyttämällä kaupan tarjoamia maksuvaihtoehtoja. Tilaus toimitetaan vasta, kun maksu on kokonaisuudessaan suoritettu. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille, ja verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Checkout

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Yrityksellä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: ainapay.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi jousto.com mash.com/fi webpay.svea.com/fi

Maksaminen noudon yhteydessä

Kun toimitustavaksi on valittu nouto ennakkoon sovitusta paikasta, voit maksaa myös käteisellä tai debit-/credit-kortilla noudon yhteydessä.

Toimitus

Toimitusaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita tai loppuneet varastosta, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan etukäteen verkkokaupassa sekä tapauskohtaisesti sähköpostitse tilauksen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitamme tuotteet aina postipakettina, jossa on seurantatunnus. Voit seurata pakettisi kulkua Postin sivuilla.

Toimituskulut

Tilauksen koosta riippumatta kiinteä toimituskulu on 6,50 €.

Peruutus ja palautus

Voit peruuttaa tekemäsi tilauksen, mikäli sitä ei ole vielä lähetetty. Voit tehdä peruutuksen sähköpostitse (info@tuikekauppa.fi). Muussa tapauksessa peruuttaminen ei ole mahdollista.

Reklamaatiot

Tarkistathan viipymättä vastaanottamiesi tuotteiden virheettömyyden ja sen, että toimitus sisältää kaikki tilaamasi tuotteet. Mikäli toimitettu tuote on vahingoittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, voit tehdä siitä reklamaation Postille.

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, meillä on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.

Riitatilanteiden ratkaisu

Mikäli osapuolten välille syntyy tästä sopimuksesta tai sen soveltamisesta erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Oulun käräjäoikeudessa.[/

Pin It on Pinterest